در هشتمین روز خرداد ماه سال 1341 در محله علی آباد کمین در یک خانواده مذهبی و کارگری دیده به جهان گشود.هنوز در رویاهای کودکانه اش بود که مادرش چشم از جهان فرو بست. 7 ساله که شد به مدرسه ابتدایی سعدی رفت . تحصیلات راهنمایی و دبیرستان را در مدارس خشایار – ابوذر و 22 بهمن در سعادت شهر در رشته اقتصاد اجتماعی ادامه داد.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بعنوان بسیجی در بسیج حضوری شبانه روزی داشت و شبها به گشت و نگهبانی می پرداخت.جنگ که شروع شد درس را در کلاس چهارم دبیرستان رها کرد و جزء نخستین کسانی بود که در تاریخ 25 / 05 / 1360 داوطلبانه به جبهه اعزام شد.

پس از گذشت سه ماه در غرب کشور به زادگاهش برگشت و مجددا در تاریخ 29/09/1360 به جبهه اعزام شد و پس از نبردی بی امان در منطقه چزابه بعد از پاتک دشمن در تاریخ 20 / 11 / 1360 از ناحیه سر مورد اصابت ترکش خمپاره قرار گرفت و در سن 19 سالگی شهادت به وی لبخند زد.

 پیکر پاک و مطهرش با حضور گسترده مردم تشییع و در گلزار شهدای علی آباد کمین به خاک سپرده شد.

 فرازی از وصیت نامه شهید :

 به مردم شهید پرور و قهرمان توصیه می کنم که سخنان امام را گوش فرا دهند و پشتیبان ولایت فقیه باشند تا دشمن نتواند در دین اسلام و عقیده شما رخنه کند. و از همه مهمتر قرآن را فراموش نکنید اگر خداوند من را قابل بداند و به فیض شهادت نائل آمدم جنازه ام را در روز جمعه تشییع و چندین بار ذکر یا صاحب الزمان (عج) بگویید و در سوگ من اشک نریزید.بر روی سنگ قبرم شعر زیر را بنویسید:

 

بعد مردن تربت ما را عمارت گو مباش

بر سر قبر شهیدان گنبد گردان بس است

 

بسیجی توفیق یافته مهراب نعمتی