سال 1328 در خانواده ای مذهبی و زحمتکش پا به عرصه حیات نهاد . تحصیلاتش را تا پایه ششم ابتدایی ادامه داد و در کنار تحصیل به کار کشاورزی و باغداری نیز پرداخت.وی در سال 1348 به خدمت سربازی فراخوانده شد و مدت دو سال در شیراز مشغول به خدمت بود.آنگاه در تاریخ 05/01/1350 در ایام با شکوه جوانی ازدواج کرد که ثمره این پیوند دو پسر و دو دختر بود.بعد از خدمت سربازی در اداره کشاورزی و عمران روستایی استخدام و در شرکت تعاونی روستایی سعادت شهر مشغول به کار شد.

با شروع جنگ بسیجی وار عزم جبهه نمود و در عملیات کربلای 5 شرکت کرد و مورد اصابت تیر دشمن از ناحیه سر قرار گرفت و به فیض عظیم شهادت نائل آمد.پیکر پاک و مطهرش در گلزار شهدای علی آباد به خاک سپرده شد.

 

فرازی از وصیت نامه شهید:

 

امت شهید پرور علی آباد نکاتی چند را لازم به تذکر می بینم :

در مرحله اول پیروی و تبعیت از امام امت داشته باشیم و اوامر رهبر کبیر اسلامی ایران که همانا فرمان خداوند است را اطاعت کنید .اگر خدای ناکرده در این امر کوتاهی کنید،بدانید که از عذاب الهی در امان نمی باشید.

دومین نکته ای که متذکر می شوم اینست که به خانواده معظم شهدا احترام بگذارید و بدانید خوشحال کردن و تسلی دادن به انها موجب خشنودی خداوند و روح بلند شهداست.

سوم اینکه به شما امت حزب الله و شهید پرور علی آباد متذکر می شوم که بدانید عبادت و عزاداری را زیر پرچم چه کسانی انجام می دهید گذشته و حال آنها را در نظر بگیرید آیا اینها همان کسانی هستند که شهید داده اند و اهل جبهه و جهاد هستند؟ در نماز جمعه و جماعات حاضر می شوند؟ بدانید که اگر این شرایط را نداشته باشند زیر پرچم آنها نروید و از خداوند طلب آمرزش کنید.با کسانی همفکر و همراه باشید که با سرور و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) هم عقیده باشند.خط اش خط امام و ذکرش یاد خداوند متعال باشد.در خاتمه از همه همشهریانم حلالیت می طلبم و امیدوارم که خداوند نیز از گناهانم در گذرد.

والسلام

بسیجی توفیق یافته مصیب جوکار

23/09/1365