در خانواده ای متدین و عاشق اهل بیت (ع) از طایفه ایل خاص چشم گشود.تحصیلات خود را ابتدا از دبستان عشایری آغاز و تا کلاس دوم دبیرستان ادامه داد.از هوش و استعداد ویژه ای برخوردار بود و همزمان با تحصیل دوش به دوش پدر در دامداری مشغول به کار شد.با شروع جنگ تحمیلی سنگر مدرسه را رها کرد و از طرف بسیج عازم میدانهای نبرد حق علیه باطل شد و در اغلب عملیات ها حضوری فعال داشت.سرانجام پس از نبردی سخت در تاریخ 26/12/1363 با 4 نفر از رزمندگان در جزیره مجنون در عملیات بدر به هنگام عقب نشینی مورد هجوم دشمن قرار گرفت و به شهادت رسید.سالها کسی از سرنوشتش مطلع نبود تا اینکه پس از 9 سال پیکر پاک و مطهر ایشان و 4 نفر از رزمندگان شهید آباد توسط گروه تفحص در جزیره مجنون شناسایی و در تاریخ 15/12/1372 بر فراز دستهای مردم شهید پرور تا گلزار شهدای شهید آباد تشییع و در کنار برادر ارشدش شهید امراله یوسفی به خاک سپرده شد...

فرازی از وصیت نامه شهید :
هم اکنون امتحان مقدس الهی در ایران اسلامی ما برپا است.فریاد هل من ناصر ینصرنی حسین (ع) از کربلای خونین ایران فضا را پر کرده ، اینجا حرف ، حرف حسین (ع) است و عشق ، عشق کرببلا بشتابید و از این سفره با برکت الهی لقمه ای بردارید که عمر می گذرد وپیری می رسد و آنگاه جز افسوس و درد چیزی عایدتان نمی شود.کاروان عاشقان کربلا در راه است از کاروان عقب نمانید چه بخواهی و چه نخواهی مرگ می رسد.خوشا آن مرگی که در میدان جنگ و جهاد در راه خدا باشد.اگر خدا بخواهد ترکش و خمپاره های دشمن ، رستگاری ما است اینک وصایایی چند به بازماندگان دارم که امید است عملی شود:
پدر و مادر ارجمندم امیدوارم سلام گرم ما را بپذیرید ، پدر و مادر عزیز از اینکه در این عمر کوتاه نتوانستم حق پدر و مادری را ادا کنم مرا ببخشید و حلالم کنید، زیرا شما درباره من رنجها کشیدید،مشقت ها دیدید ولی من نتوانستم در حق شما خدمت کنم و زحمت های بی دریغتان را جبران نمایم.
پدر و مادر عزیز ، ناراحت نباشید که دومین فرزند خود را در راه خدا دادید ، گر چه رنج و اندوه از دست دادن من برایتان سنگین است ولی در راه الله و در راه به ثمر رسیدن درخت اسلام بسی ناچیز است ، زیرا ما همه رفتنی هستیم ، چه بهتر که در راه خدا باشد.همیشه به یاد خدا باشید و لحظه ای او را از یاد نبرید چون همانا با یاد خدا دلها آرامش پیدا می کند.(الا بذکرالله تطمئن القلوب) شکر نعمتهای او را بجا اورید و همچون کوه استوار باشید.
پیامم به خواهرانم اینست که زینب وار زندگی کنند و کارهایشان را زینب وار انجام دهند و حجاب و پوشش اسلامی را کاملا رعایت فرمایند.واجب است در خواندن نماز هرگز سستی نکنید.